Een cursus is een slimme manier om je kennis en vaardigheden te verbeteren. En daarmee je kans op een beter loon te verhogen. Een cursus klantgerichtheid zou dan een goed idee kunnen zijn. Hoe ga je met (aanstaande) klanten om, zowel aan de telefoon als bijvoorbeeld aan de balie of op de winkelvloer? Onderstaand overzicht van cursussen in klantgerichtheid helpen je hierbij in wat voor functie je ook werkt. Sommige zijn gericht op commerciële functies, andere cursussen juist op mensen die slechts zijdelings met klanten te maken hebben. Maar juist dan is het belangrijk je klantvriendelijk op te stellen, daar krijgt iemand van buiten je organisatie immers een blik naar binnen! Vergelijk dus de cursussen en klik eventueel door naar Springest, waar je er nog veel meer vindt!
Overzicht cursussen Klantgerichtheid:
-
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Coach+Result | Klassikaal | € 627 | Niveau: none | Max. deelnemers: 6 | Tijdsduur: 1 dag | Beoordeling: 9,7 (476 ervaringen)
Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. Wat is het doel van deze training?U leert uw telefonis…
Start\Brochure aanvragen\Bekijk alle Klantgerichtheid trainingen en cursussen -
Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven
Alfabeta Tekst en Training | Klassikaal | € 545 | Niveau: mbo | Max. deelnemers: 12 | Tijdsduur: 1 dag | Beoordeling: 9,6 (311 ervaringen)
Zakelijke correspondentie: steengoede e-mails schrijvenVlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze taalcursus Zakelijke Corresponden…
Start\Brochure aanvragen -
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice
Coach+Result | In-company / Maatwerk | Op aanvraag | Niveau: none | Max. deelnemers: 6 | Tijdsduur: 1 dag | Beoordeling: 9,6 (205 ervaringen)
Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken. Wat is het doel van deze tr…
Start\Brochure aanvragen -
Training Klantgericht Telefoneren
XL10 Training|Opleiding | Klassikaal | € 595 | Niveau: none | Max. deelnemers: 6 | Tijdsduur: 1 dag | Beoordeling: 8,8 (66 ervaringen)
Training Klantgericht Telefoneren Leer direct toepasbare vaardigheden, zodat je professioneler en klantgerichter handelt aan de telefoon. Leer bijdragen aan een positieve klantbeleving Ontdek wat de invloed is van jouw ste…
Start\Brochure aanvragen -
Human Sales Action program (f2f): new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.
HSAprogram | Klassikaal | € 3.895 | Niveau: post-hbo | Max. deelnemers: 12 | Tijdsduur: 180 dagen | Beoordeling: 9,6 (47 ervaringen)
Achtergrond HSAprogram De afgelopen jaren hebben meer dan 850 professionals deelgenomen aan voorlopers van het bestaande b2b sales programma. In Nederland, Duitsland, Engeland en België in verschillende talen en door versc…
Start\Brochure aanvragen -
Klant- en Servicegericht Werken
ICM opleidingen & trainingen | Klassikaal | € 1.290 | Niveau: none | Max. deelnemers: 12 | Tijdsduur: 2 dagen | Beoordeling: 9,0 (39 ervaringen)
Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? Heb je veel kla…
Start\Brochure aanvragen